Herätämpä tämän blogin nyt piiiiitkästä talviunesta. Vaihdan pian ulkoasua vähän kivempaa tästä mustatsta kun en ole enään semmonen teiniangsti paska jolla ei ole elämää. Nykyään olen omanlainen persoonani, joka määrää itse siitä, mitä pitää päällään ja mistä tykkää. En kerjää enään sääliä. Kaikki eivät ole sellaisia kuin minä, että joku pyytää apua ja sitten mennään auttamaan. Kaikki ovat tyhmiä. Pyytää apua ja toiset haukkuvat selän takana vaikka miksi. Melko outoa. Mutta eihän minusta siis koskaan tiedä. Hymiöiden käyttöä ajattelin kanssa vähentää hiukan tuosta entisestä. On melko teiniä tunkea niitä joka väliin. Eli uudistan tämän koko paskan. Mutta sitten viime päivien tapahtumiin.

Meillä oli viime viikolla (5.4) koulun kulttuurikisat. Ohjasin näytelmän sinne. The Punahillka Show'n. Meittä oli siinä iso kasa. Mutta kaikki hakijat eivät olleet päässeet siihen mukaan. Ja se oli minunu vikani. Kadotin lapun, jossa ne kaikki nimet olivat. On niin kauhea syyllisyyden tunne. No, saimmepahan silti kultaa. Se oli kyylläkin vain paperi lappunen. Kunniakirja. "Se ja se on osallistunut lajiin näytelmät ja saavuttanut sijan I..." Noh, ihan mukavaahan se on. Nyt mun saldo on: Kultaa näytelmistä tänä vuonna, Hopeaa kirjoitelmista vuonna 2003 (ihan oikea mitali), Pronssia näytelmistä viime vuodelta, Kunniakirja runono lausunnasta vuodelta 2004. Ihan mukava saldo.Olisiha nse ollut mukava saada jotain kuvataiteesta. Jos se kerran on se 10. Tiesin koko ajan ketkä voittavat. Nää meidän koulun priimukset. Niitä aina kehutaan. Niitten tyyli on niin semmonen aikuismainen jo. Ja kyllä ,oon tosi kateellinen. oikeesti. Vituttaa aika helvetisti. Tuomarit eivät kai arvostaneet omaperäistä tyyliä. Onneksi kolmas ei ollut arvattavissa. Se oli hyvä juttu. Kaikille pitää antaa mahdollisuus. Kaikille erilaisille piirrutustyyleille. Minä tein omani vesiväreillä. Tein sitä KAKSI PÄIVÄÄ. Helvetti. Ystäväni Mimmi voitti sitten tänä vuonna kirjoitelmat. Viime vuonna se sai siitä hopeaa. Eli se sai yhteensä kakis kultaa, koska se oli mukana siinä näytelmässä. Uhkasin lyödä sitä turpaan. En kylläkääm lyöny, en mä oo sellanen. En iki maailmassa löisi ketään kunnolla. Uhkailen vaan aina. ... Olisi kyllä pitänyt lyödä. Vitutti niin helvetisti.

Pääsen kesällä Tsekin matkalle. Koulu maksaa... Se on semmonen stipendi. Kun meiän koulu on ollut yhteistyössä Norjan, Irlannin, Ranskan, Kreikan ja Tsekin kanssa ja nyt se yhteistyö loppuu niin Tsekissä järjestetään semmonen urheiluleiri. Sinne valittiin meidän koulusta kolme oppilasta, kolme joka kutosluokalta. Kriteerit oli sosiaalisuus, hyvä englanti, hyvä koulumenestys, hyvä käytös ja jotain muita. Siitä tulee mun eka kerta lentokoneessa. Jännittää... Mulla ei ole edes passia! Voi paska. Mä en yhtään tiedä olenko mä ansainnut tota matkaa... Musta Mimmino lisi pitäny päästä sinne... Tahi Niken. Olin ihan wtf kun kerrottiin et mä pääsen sinne. Nyt olen alkanu kauheesti liikkua kun se on urheiluleiri ... Ja mun kunto nyt on mitä on... Mutta en kuitenkaan aio aalittaa, tai luovuttaa paikkaani varahenkilölle. On tää kyl semmonen tilaisuus että voi... helvetti. Oli muuten aika rankkaa kun meillä oli jotain ranskalaisia vieraita silloin kultuuri kisa päivänä ja mulla oli mun hieno nahkatakki ja kunnon kajaalit sen esitykset jäljiltä niin opettaja niille sitten jotain selitti et tää on Anni, hän lähtee sinne tsekin leirille. Ne katto mua sit ihan silleen et Ou-Mai-Gaad. :'D Mutta joo, Tsekkiin siis 2.6 ja se homma kestää sitten sinne kaheksanteen päivään. Eipä tarvi sitten todistusta jänskätä kun pitää tota matkaa jänskätä. Todistusten jako on samana päivänä... -.-

 

Mutta eiköhän tässä ollut tarpeeksi tältä päivältä. Ajattelin alkaa tätä kirjoittamaan iha njopa viikottain. Huh huh. Mutta kohta lähen tästä lenkille, kun on niin kiva ilmakin eikä yläastellaiset ole vielä päässeet koulusta. 8)

Nyt soi: Enter Sandman - Metallica

Mieliala: Ihan ok. Vähän väsyny, ahistunut ja vittuuntunut. (:

Edit: Uusi ulkoasu. Kiitos Piristysruiske!

 

~~Annukka