Just joo. Kirjoitin viimeksi kuukausi sitten.

No, nyt on ensi-illat ja Tsekin matkat menneet. Onneksi. Mulle jäi hirveät traumat tosta meiän näytelmästä. Pää on vieläkin täynnä vuorosanoja. Tsekissä oli sentään ihan hauskaa. Eikä siellä edes liikuttu paljoa. Ja sain ostettua jopa pari paitaa... Hoo.

Sain kannettavan. Lapseni Jalo on oikein kiltti kannettava. Hänellä on Windows Vista. Outoa mutta totta, nyt olen varmaan koko kesän taas koneella. Huokaus. Aloitimme Mömmön kanssa kirjoitamaan tarinaa. Syntisten sodasta. Siitä tulee tosi koivs ja sit me julkastaan sitä tääl ja kaikkea. Mulla vaan on vähän psyko kirjoitustyyli...

Ör, en ole vieläkään saanut lupaa iskältä laittaa kuvia kalleriaan... Silloin keväälä se sanoi, että sitten kun saan tän oman kannettavan nini saan laittaa, mut nyt se onkin, että jos oon kiltisti... Mitä seki tarkottaa?

Olen suunnitelut FoxBoxin nimen vaihtoa. Hullun nauru olisi aika pahis nimi. 8) Ja jos joskus saan laittaa kuvia kalleriaan nikkini voisi olla Hullun_nauru. ;D