Älä lue tätä.

 

 

Kun menenmme vaa-alle...Hän sanoo. 46.7 kiloa. Aha. Terveystarkastuksessa viime kuussa olin 43 kiloa. Hm.. Jos olen nyts sen 163cm niin olen alipainoinen. Olen aina ollut. Mutta miksi sitten näytän näin lihavalta? En voi ymmärtää. Olen vain pieni alipainoinn teini kakara joka näyttää lihavalta. Mitä vittua?

  1. No mitäs sie nyt yleensä syöt? Nooh... Aika paljon tulee kyl syötyä... Leipää ja hampurilaisia ja pizzaa ja semmosta...
  2. Mitäs juot? Limsaa... Maitoakin. Vettä harvoin.
  3. Mites iho-ongelmat? Aknea löytyy... Oon saanu lääkkeet, mut nyt sain uusia jotka alkaa vaikuttaa vasta kolmen kuukauden käytön jälkeen joten nyt on tuota vähän... Iho huonossa kunnossa.
  4. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? En todellakaan.
  5. Vituttaako? Kyllä
  6. Oletko teini? Kyllä

Liiku enemmän apina. Joo... Kun ekasta rääkistä pääsee niin toinen alkaa. *ilkeä hymy* Vittu mä vihaan sua. *läps*

Että semmosta.