Jumalauta, lauantaina oli Koria-Roll! \o/ Jos joku ei tiedä mikä son, niin se on meiän pienellä paikkakunnalla järjestettävä festifaali, joka kestää yhden päivän.

Tos on esiintyjät:

12.00 Define
12.50 Devilhorn
13.45 Micro
14.45 Perfect Chaos
16.00 Apulanta
17.40 Kivimetsän Druidi
19.00 Ruoska
20.30 Maj Karma
22.20 CMX
00.00 Osmo's Cosmos

Mentiin sinne tossa kolomen aikoihin, että ollaan sitten siel kun Apulanta soittaa. Tää oli mun toinen kerta Koria-Rollissa. 8) Olin siel yhen lapsuuden ystäväni ja tätini kanssa. Apulanta oli kyllä pirun hyvä. Hypin ja pompin ja taputin ja huidoin siel leisössä ku hullu.. Niin ja lauloin tietty mukana. 8D Wirtanen alko siel lavalla meille Korialaisille vittuilemaan: "Tässä kun katselin noita kymijoen aaltoja, minuun iski halu ostaa mökki tuolta ylä juoksulta ja kusta sinne järveen niin sitten te muut sielä alavirralla joudutte juomaan sitä vettä jossa on minun kustani MUAH HAH HAA!" Jotenkin noin se sanoi. :'D  Sit jotkut jätkät siin meiän takaan huuteli jtn: "Vittu alkaaks se vittuilemaan meille?!"  Oli kyllä hyvä veto Apulannalta vaikka eivät piiska biisiä soittaneetkaan. 8D

Siinä väliajalla sitten syötiin pyttipannua jota ne siel myivät. Väliajat oli kyl törkiän pitkiä. :s Kivimetsän Dridi ei oikein iskenyt tänäkään vuonna. Kaikki biisit kuullosti ihan samoille. Mutta Ruoska, joka soitti Druidin jälkeen, oli kyllä ihan helevetin kova! Mä olin ainakin fiiliksissä. o.o Se laulaja heitti sitte aina vettä sinne eturiviin ja heitti sitten lopuksi koko pullon. Ennen kun ne tulivat lavalle niin juontajat (jotka oli muuten BigBrother Perttu ja Sari) sano jotain että "nyt lavalle astuvat homoeroottisiin valkoisiin asuihin pukeutuvat miehet"... :D Mutta Ruoska oli tosi hyvä.

Maj Karmalta ei valitettavasti ollut muuta hyvää kuin se Ukkonen... Se oli niin kevyttä rockia Ruoskaan verratuna...  Vaikkakin Herra Ylppö oli kyllä aika ihana... :3  Maj Karman ja CMX:sän esiintymis välillä oli kyllä perkeleenmoinen tauko... Siinä välissä luikittin yhen äijän kanssa VIP puolelle hakeman Ruoskan rumpalilta nimmaria. 8DD

CMX oli ihan hyvä.Semmosta melko raskasta rockia. Me tungettiin iskän ja äiskän ja serkun kanssa sinne aika eteen. Siin mun edessä oli kolme semosta isoa miestä jotka olivat silminnähden kännissä. Ne tanssi ja hyppi ja astuvat mun varpaille. Oli meinkin porukat vähän ottaineita kun ne siellä kaljateltassa olivat. Minä kun en sinne vielä pääse. Sittenhän minun tätini (ei se jonka kanssa siellä liikuttiin) tuli siihen. Siinä sitten jorailtiin ja huudettiin ja muuta semmosta. Ennenkun CMX lähti lavalta se laulaja sano että niitten paras keika oli Koria Rollissa ja et keika oli tosi ikimuistonen. ^^

Sen jälkeen olikin jo aikas kylmä. Siinä hiekalla aitaan nojaten pit isitten ootella Osmo's Cosmosta, tuoleja kun ei niin hirviästi ollut. Osmo's Cosmos oli kyllä taas jotain niin mahtavuutta. Olin ihan väsyny ja palelsi ja oli nälkä ja kaikkea mut silti vaan tanssittiin siel sitten kun Osmo's Cosmos soitti. Oli kyl pirun hauska lavaesiintymine taas. 8) Ja sitten kun yhet äijät tuli puol alasti sinne lavalle silloin lopuksi. :''D Hui perkele. No, sen jälkeen pitkin lähteä poies. Homma loppui. Jalat ei meinnanu kantaa kn olivat niin helevetin kipiät. Käveltiin mun kummitätin luo, joka on sen mun kaverin äitipuoli. Mun pikkuveli oli siel yötä myös, kun eihän sitä Rolliin voinut ottaa... Kahen aikaan pääs nukkumaan (sohvalle) enkä meinannu saada nukuttua... Heräsin kuudelta. Jes. o/

Eipäs muuta. Lopettelen.

 

Mieliala: Ihan okei. :P

Nyt soi: Perfect Skin - The 69 Eyes