Blogit ovat kai sitä varten että kerrotaan päivittäisistä tapahtumistaan ja tuntemuksistaan... Mutta mites sit kun ei tavallaan... tunne mitään? Koska mul ei oo oikein mitään nyt. On aika levollista hommaa. Ylä-asteella meno stressaa hiukan, väsyttää kun täytyi herätä niin aikaisin ja on ehkä hiukan nälkä muttei jaksa syödä. Teineillähän pitäisi olla hitosti tuntemuksia koko ajan. Rakastaa ja vihata maailmaa koko ajan ja samaan aikaan. Mulla ei oikein ole semmosta viha-rakkaus suhdetta maailman kanssa. Me ollaan ihan hyviä kavereita. Mulla on joitain ihmisiä ympärillä jotka huolehtii ja saa tuntemaan silleen et homma toimii. Mul on kavereita ihan tarpeeksi (kaksi) ja DarkSide-ryhmäni kokoajan ympärilläni. Kaikki on siis hyvin? Tottakai. On vain tylsää. Kaipaanko elämääni jotain? Tottakai. Onneksi musiikki tuo elämyksiä. Mutta riittääkö se minulle?

Mikä musta tulee isona? Opettaja? Kotiäiti? Taiteilija? Kirjailija? Koomikko? Baarimikko? Asiakaspalvelija? Disney Landin työntekijä? Musavideoiden ohjaaja/käsikirjoittaja? Nyt menee jo vähän teinimpään suuntaan. Kysymyksiä on paljon. Mutta minä en ole niitä jotka heräävät yöllä puoli neljältä miettimään mikä on elämän tarkoitus. Minä tiedän jo sen. Ja yöllä sitäpaitsi nukutaan.

Kun olen iso, ohjaan ja käsikirjoitan siis musiikkivideoita? Ajatellaan nyt vaikka näin. Se on siis työtäni. Miksi? Koska pystyn luomaan muusiikki videon päässäni biisiä kuunnellessani. Hassua, eikö? Nokyllä. Onko lapsia? Ehkä yksi... Luulen näin, jos joku tällaisen apinanpersenaaman joskus kelpuuttaa. Eläimet? Voih, niitä tulee olemaan paljon! Ja vain siksi koska en heitä näin pienenä saa. Elikkäs: Lammas, kaksi minipossua, kaksi minisiiliä, kaksi kissaa, koira, käärme, kilpikonna ja kaloja. Olisi kyllä ihanaa.

 

Just joo. Pitäisi kai tehdä ihan oikeasti jotain. Mennä vaikka ulos tai jotain. Voisi olla ihan terveellistä. Onkohan mpkolmosessa enään akkuakaan? Lihonko minä tästä vielä isommaksi? Tuleeko lisää finnejä? Nyt jäi kysely vaihepäälle.